Thursday, April 5, 2012

Eilen yllätyin

Monestakin asiasta. Tämä postaus ei sisällä juuri mitään ompeluun/käsitöihin liittyvää.

Ystävä nimeltä Marjut taikoi mun hiuspehkosta uuden, mun näkösen tukan.
 Sitä edellinen kampaajakäynti nimeltämainitsemattomassa paikassa oli pettymys, väri lähti päästä jne. Leikkaus oli kampaajan näköinen, eikä mun näköinen. Niin mun tuuria.






Mutta eilinen kyllä pelasti mun päivän, tai päivät pitkäksi ajaksi.
Tiedän kenestä tulee mun luottokampaaja :)

Ja sitten toinen iloinen juttu,  ystävä nimeltä Miia yllätti blogissaan iloisesti.
Katoin ensin että ompa tutun näkönen paita, ihmekkö tuo. Täytyykin seurata silmä kovana milloin tuollainen kirja on tulossa ;)

ja sitten kolmas iloinen asia, pääsiäisen jälkeen vinosaurus -tuotteita (pääasiassa kaikkea muuta, kuin lastenvaatteita) voi hankkia omakseen myös MADE BY JASMIN'S - liikkeestä Kannelmäestä. Taitava tatuoija!


Että se siitä "alotetaan pienesti" jutusta. En ois osannu kuvitella tällästä itelleni, mutta jos ei muuta niin kokemusta rikkaamppana mennään eteenpäin! Lisää iloisia asioita on nimittäin tiedossa !

Hyvää pääsiäistä kaikille!




 

4 comments:

  1. Onnea! Salaa oon leikisti vähän kade xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. tack tack. salaa leikisti :D Järjestetään sunkin asiat tähän jamaan!

      Delete
  2. oih! aivan ihana juttu!!! muakin kiinnostaa tuo kirja, nimim. harrastukseksi psykkaa lukenut :)
    ja ihanat hiukset sulla!!!

    ReplyDelete
  3. Kiitos! Tykkään itekkin uusista hiuksista, luonnonvalossa punertaa sopivasti :)

    ReplyDelete