Saturday, April 13, 2013

Paljastetaan nyt sitten se syy, miksei päivitystahti parane.


Heeeei, meillä asustaa pienen pieni tytön tyllerö :) 
Tällä hetkellä ikää reilu 5kk ja meidän perhettä ilostuttanut vajaa 3kk ajan.






Kangas on ihanaa Majapuun Ankka-neulosta. Nää neulokset on mun uusin rakkaus, harmi että kaikki kivat kuosit kerkee loppumaan ennen kuin itse kerkee niitä hamstraamaan... Miestä ajatellen ihan hyvä vissiinkin..

Kaava on Ottobre 1/13 lehdestä, Kirahvi- haalari koossa 68cm. Käyttäjä on 63cm ja haalarissa on muuten kasvunvaraa, mutta tuo niska-haara mitta näyttää pelottavan lyhyeltä.. Hyvä syy tehdä lisää.

Miten teillä muilla pysyy nuo nepparit? Laitatteko pihdeillä vai vasaralla? 
Täällä kokeiltu molemmilla ja silti nepparit sinkoilee pitkin poikin... Harmittaa.

Aika on siis taas hieman kortilla, siitä pitää kolme äänekästä huolen.
Toivottavasti tässä keväällä sais enemmän energiaa ja päiviteltyä blogiakin paremmin.


Kaava: OB 1/13 Kirahvi- haalari, koko 68cm
Kangas: Majapuu



17 comments:

  1. Oi kuinka söpöinen haalari ja suloisuus siihen kääriytyneenä :)

    ReplyDelete
  2. Hän on kyllä kovin suloinen tyttönen! <3
    Itse käytän pihtejä ja ehkä 1/100 on irronnut käytön myötä. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulla on irronnut melkein 1 per työ... :D eheheh.

      Delete
  3. Suloinen haalari ja ihana tyttö!

    ReplyDelete
  4. Ihana tyttönen ja ihana haalari :)

    ReplyDelete
  5. Onnittelut perheenlisäyksen johdosta!
    Suloinen puku.

    ReplyDelete
  6. Mä laitan nepparit pihdeillä, ja sittten sen lisäksi ohuemmista kankaista kiristän vielä leathermanin pihdeillä.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mä jäin miettimään onkohan mulla liian paksu kohta, johon nepparit laitan kun on kanttaus + kerros kangasta.. Tässä haalarissa tosin oli kanttaus+2 kerrosta kangasta..

      Delete
  7. Aivan ihana haalari, pipo ja pikkuinen hymyilevä tyttönen!

    ReplyDelete
  8. Tuo lapsi on kyllä niin söpö. Siis kaunis vauva. <3 Ehkä me kesällä tullaan taas teille kylpee Onnin kans ni nään livenä? :D Mulla on pysyny nepparit ihan hyvin, tosin oon enimmäkseen käyttäny niitä roland babyn 9.7mm neppareita mutta mä painan niillä prymin pihdeillä niin et se toinen kahva on lattiaa vasten :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulla on ollu prymin neppareita ja noita rolandeja.. melkein jokaisesta bodystä on lennelly yks tai useampi. veetuttaa..

      Tervetuloa vaan :)

      Delete
  9. voi kuinka tämä on IHANA syy ♡♡♡
    ja kaunis on jumpperi myös!

    ReplyDelete
  10. Ihana tytöntyllerö jja melkein yhtä söpönen haalari. :) ps. Mullakin just irtos neppari neulostakista ja kohta varmaan lisää...

    ReplyDelete